wtorek, 4 listopada 2014

Nieziemskie skarby. Poradnik poszukiwacza meteorytów

Nie dawno stałem się posiadaczem książki ” Nieziemskie skarby –Andrzeja S Pilskiego”
Dawno nie pamiętam żeby jakakolwiek książka tak mnie zafascynowała , po jej przeczytaniu od razu kupiłem wykrywacz i pojechałem na poszukiwania meteorytów w Chłopowie w który w 1888 roku prawdopodobnie miał miejsce upadek meteorytu .
Teraz troszkę o samej książce , jest to przewodnik który wprowadza nas w świat meteorytów jak i nauce o nich. Tłumaczy jak i gdzie powinniśmy pójść z naszym kamieniem z kosmosu i co powinniśmy zrobić żeby sprawdzić czy nasz kolega nie jest przypadkowo zwykłą ziemską skałą .


Zachęcam wszystkie osoby do jej przeczytania bo warto . 



 Na drugim zdjęciu udało mi załatwić autograf od autora :)

1 komentarz:

  1. Mam, czytałem:). Książka bardzo mnie zainteresowała, naprawdę dowiedziałem się wiele o meteorytach. Dzięki tej książce rozwiązałem, między innymi zagadkę jakiż za złoty dodatek wystaje z mojego meteorytu Sikhote Alin... okazało się ze to nie złoto;) lecz taenit... Ciekawa książka, również polecam...

    OdpowiedzUsuń