wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013





Rok 2013 rok minął bardzo owocnie .  Głównym celem tego roku było stworzenie bloga na którym przedstawiam „Astronomie nisko budżetową ”
Najciekawszym zjawiskiem astronomicznym dla mnie było uwiecznienie komety C/2013 R1 (Lovejoy)Kometa
Na początku roku stałem się posiadaczem swojego pierwszego montażu EQ3-2  który umożliwił mi wraz z Canonem  poznanie i fotografowanie głębokiego nieba i układu słonecznego .

Chciał bym podziękować osobom które odwiedzały mojego bloga i dawały mi motywacji do pracy nad nim . A w szczególności chciałbym podziękować za pomoc w Astrofotografii kolegom:   Zdzichowi - Alien7101 , Szymonowi - szdom1 i Jackowi – JacekErbel i całej społeczności z FA

Postanowienie Na rok 2014

Kupić bardziej stabilny montaż (HEQ5)



ŻYCZĘ WSZYSTKIM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz